کد خبر: 26143
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
راه روستایی

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات راه‌ روستایی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۱ هفت برابر افزایش داشته است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، علی جدی، ۱۹ بهمن‌ماه در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های دهه فجر شهرستان شیروان که در فرمانداری شهرستان شیروان با حضور استاندار برگزار شد، با اشاره به اینکه اعتبارات راه روستایی استان به بیش از هفت برابر افزایش یافته است، اظهار کرد: مجلس انقلابی، نگاه ویژه‌ای به مسائل کلان و اساسی دارد به طوری که در حوزه مناطق محروم شاهد تحول در بودجه هستیم.

وی با بیان اینکه زحمات شبانه روزی دولت نوید بخش روزهای خوش برای ملت ایران است، اضافه کرد: راه شیروان به باجیگران، فاضلاب شهرستان شیروان، مسکن مهر، عدم تعریف شدن پروژه ملی برای حوزه راه شهرستان شیروان، آب شرب از مشکلات اساسی این شهرستان است که باید مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با تأکید  براینکه در برخی از پروژه‌ها اعتبارات تخصیص پیدا می‌کند اما کوتاهی مسئولان استانی اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها را کند می‌کند، تصریح کرد: در مجلس شورای اسلامی با رایزنی‌های مختلف تلاش می‌کنیم تا اعتبارات ملی را جذب کنیم اما بعد از جذب اعتبارات، مدیرِ دلسوز نیازداریم که کارها را با سرعت پیش ببرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =