کد خبر: 26121
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
مدنی

معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایری رئیس جمهور با تاکید بر توجه ویژه دولت به روستاها گفت: تنش آبی ۱۰ هزار روستای کشور تا ۳ سال آینده برطرف می شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، سید امیر حسین مدنی پیش از ظهر سه شنبه در آئین افتتاح ۲۵ هزار طرح اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید که با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور در شهرک صنعتی قرچک برگزار شد از بازگشت ۴ هزار واحد اقتصادی به چرخه تولید طی سال آینده خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد واحد اقتصادی ۲ هزار واحد در روستاها قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه احیا واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل در اولویت دولت قرار دارد افزود: واحدهای تولیدی متعددی به دلیل مسائل اقتصادی، تحریم و سو مدیریت‌ها تعطیل شده و باید با مدیریت مناسب، این واحدها احیا و به چرخه تولید باز گردد که بر این اساس و طبق برآوردهای صورت گرفته، ۱۰۰ هزار واحد تعطیل و نیمه تعطیل در کشور وجود دارد که ۳۵ هزار واحد آن اقتصادی و در حوزه معدن و کشاورزی است و مابقی در حوزه خدمات قرار دارند.

معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایری رئیس جمهور با تاکید بر توجه ویژه دولت به روستاها و عملیات طرح‌های آبرسانی به مناطق روستایی گفت: تنش آبی ۱۰ هزار روستای کشور تا ۳ سال آینده برطرف می‌شود.

وی با تاکید بر عدم مهاجرت‌های روستایی گفت: ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم است و در این خصوص ۵۰۰ هزار شغل در مناطق روستایی ایجاد می‌شود تا شاهد مهاجرت معکوس به مناطق روستایی نباشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =