البرز

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز از انجام از 10هزار مورد بازرسی وپایش دمای اماکن دولتی خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های به عمل آمده از ابتدای آذرماه امسال تاکنون بیش از ۱۰ هزار مورد پایش دمای ادارات و نهادهای دولتی در استان البرز انجام شده است.

به گزارش روستانیوز، سیدرضا غفاریان با اشاره به دستورالعمل پایش مصرف گاز ادارات و نهادهای دولتی از سوی شرکت ملی گاز ایران، اظهار داشت: با همت و تلاش همکاران از ابتدای آذرماه امسال تاکنون بیش از به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه طی ۱۰ هزار و ۵۸ مورد بازدید انجام شده تعداد ۴۰۳ مورد اخطار به ثبت رسیده که تذکرات لازم در خصوص رعایت الگوی مصرف به این سازمان ها داده شده است ، ،افزود: در این میان ۱۱۴ مورد منجر به قطع انشعاب نیز شده است .

غفاریان در خصوص مدیریت مصرف گاز در سازمان‌ها و ادارات استان نیز گفت: این نهادها می توانند با استفاده از وسایل گازسوز استاندارد با برچسب انرژی A و B ، رعایت دمای آسایش ۱۸ و ۲۱ درجه در محیط کار ، خاموش کردن وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل ، روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت پیش از شروع کار و خاموش کردن آن یک ساعت قبل از پایان وقت اداری و انجام بازرسی مستمر عایق بندی موتورخانه ها تا حد زیادی در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز با اشاره به اهمیت موضوع پایش و بررسی دمای نهادهای دولتی در راستای رعایت الگوی مصرف گاز طبیعی، خاطرنشان کرد: مهمترین هدف از اجرای این طرح، نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف ایمن و درست گاز طبیعی در بخش‌های مختلف جامعه است.

گزارش از عالیه رضوانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =