کد خبر: 26051
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
جهادی

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سازمان بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی تاکنون در ۸۹ روستا، اقدامات مربوط به محرومیت‌زدایی را انجام داده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از زنجان ، به مناسبت، گرامیداشت دهه مبارک فجر سومین دوره انتخابات مجمع جهادگران استان زنجان عصر امروز با حضور مسئولان ارشد استان برگزار شد.

سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: پس از ادغام جهاد سازندگی و وزارتخانه کشاورزی، خلأ در جهت کارهای جهادی بیشتر به چشم می‌آمد.

وی تصریح کرد: در اردیبهشت‌ماه سال 79 و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری دستور تشکیل بسیج سازندگی در قالب گروه‌های مختلف جهادی به ارگان‌های سپاه و بسیج اعلام شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اقدامات مختلف گروه‌های جهادی، افزود: در ادامه، فعالیت‌ها به صورت نظام‌مند، برنامه‌ریزی شده و به همراه آمار و ارقام و اولویت‌بندی شده پیش رفت.

وی با بیان اینکه به تبعیت از ابلاغ‌ها و فعالیت‌های انجام پذیرفته در سطح کشور، سپاه استان زنجان و بسیج سازندگی در قالب‌های مختلف برنامه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف سازندگی، محرومیت زدایی، اشتغال، فرهنگی، آموزشی، تعلیم و تربیت اقدام کرده است، ادامه داد: به دنبال آن قرارگاه پیشرفت و آبادانی در راستای سازماندهی و ساماندهی و رسیدگی بر امور دهستان‌های محروم کشور بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری روی کار آمد.

سردار طهماسبی با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سه دهستان استان زنجان شامل "قره پشتلو، اوریاد و شیوانات" فعال است، یادآور شد: همچنین بسیج سازندگی در 89 روستا فعالیت‌های مختلف در حوزه‌های اشتغال زایی، محرومیت زدایی، آب‌رسانی انجام داده است.

وی به فعالیت‌های فرهنگی در روستاها اشاره کرد و افزود: از حضور روحانیون در روستاها نیز حمایت می‌شود چرا که با قرارگیری ظرفیت‌ها در کنار هم فعالیت‌های بسیار چشمگیری در طول این زمان در حوزه بسیج سازندگی انجام شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =