کد خبر: 25923
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
طرح هادی روستایی

معاون عمران روستایی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: همزمان با سومین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر ۶ طرح هادی روستایی در این استان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، غلامرضا زارعی روز پنج‌شنبه در این آئین که با حضور مدیرکل نظارت و ارزیابی امور عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور برگزار شد افزود: این طرح‌ها در روستاهای سجادیه و ابکش شهرستان دیر، حسین آباد، کوهچر، خاص و نوشاد شهرستان جم اجرا شده اند.

وی بیان کرد: برای اجرای این طرح‌ها سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات شرکت ملی نفت و یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است.

زارعی اضافه کرد: در قالب اجرای طرح هادی عملیات بهسازی معابر و جداره سازی، احداث بلوار ورودی به طور ۶۲۰ متر، سنگ فرش معابر سه هزار و ۵۰۰ مترمربع، اصلاح نقطه حادثه خیز روستا با اجرای دیوار حفاظتی به ارتفاع ۶ متر، پیاده رو سازی انجام شده است.

وی یادآور شد: همچنین طرح هادی روستای لمبدان پائینی شهرستان دیر با ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات شرکت ملی نفت با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی و روستای بید بلند شهرستان جم با ۲۵۰ میلیون تومان از اعتبارات شرکت ملی نفت با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =