کد خبر: 25920
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
چگینی

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه ۳۵ هزار روستای کشور از نعمت گاز بهره مند هستند، گفت: مابقی طی دو سال آینده گازرسانی می شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، چگینی عصر پنجشنبه در آئین کلنگ زنی گازرسانی به سه شهر پول، کجور و بلده با اشاره به اینکه در حال حاضر هزار و ۲۶۰ شهر و ۳۵ هزار روستای کشور از نعمت گاز بهره مند هستند، گفت: طی دو سال آینده تمامی روستاهای باقی مانده کشور از نعمت گاز بهره مند می‌شوند، گفت: رویکرد رئیس جمهور و کادر دولت جهادی است و طی چندماه گذشته نیز تحولی در تمام زمینه‌ها ایجاد شده است.

وی با اشاره ه اینکه میزان فروش نفت طی چندماه گذشته افزایش یافته است، گفت: میزان تولید گاز و توافق‌ها و تبادلات صورت گرفته متفاوت از گذشته شده است و هرجا نیروی جهادی و انقلابی پای کار بیاید اتفاقات بهتری رخ می‌دهد.

چگینی افزود: شبانه روز تلاش می‌کنیم تا هرچه زودتر گازرسانی به سه شهر و روستاهای باقی مانده غرب استان گازرسانی شود.

ولی الله فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس نیز با گرامیداشت دهه فجر و تقارن آن با ماه رجب اظهار داشت: پیگیری گازرسانی به سه شهر کوهستانی منطقه از قبل از تشکیل مجلس جدید ادامه داشت و در حال حاضر عملیات اجرایی این پروژه شده است.

وی با تاکید براینکه باید برای رفاه مردم گام برداریم، گفت: با طرح گازرسانی روستاهای میان بند و بخش مرکزی نور نیز از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

محمدعلی محسنی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس بااشاره به اینکه انجام پروژه‌های عمرانی و گازرسانی سبب ماندگاری روستاییان خواهد شد، گفت: همچنین اجرای این طرح به حفظ محیط زیست و منابع طبیعی کمک می‌کند.

وی با اظهار اینکه مردم روستاهای مختلف تا ۱۴۰۳ گازرسانی می‌شود، گفت: پروژه دوآب کجور از جمله مطالبات است و امیدواریم تا قبل از پایان سال جاری کلنگ زنی این مسیر به زمین زده شود.

وی تسریع پروژه‌های گازرسانی روستاهای کوهستانی مرزن آباد را از دیگر مطالبات بیان کرد و گفت: در بیش از نیمی از سال سرما مردم این منطقه را آزار می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =