کد خبر: 25791
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳
دهه فجر

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه مبارک فجر استان همدان گفت: هزار برنامه در دهه مبارک فجر در روستاهای استان برگزار می‌شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان، حجت الاسلام امین رضایی دولت افزود: برگزاری جشن انقلاب در روستاها، غبارروبی مزار شهدا، بازدید از خانواده شهدا، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و افتتاح طرح‌ها ها در روستا‌ها از جمله برنامه‌های است که در این دهه اجرا می‌شود.


وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآنی در هفت رشته مختلف برای خواهران و برادران در روستا‌ها و عشایر نیز انجام می‌شود که برگزیدگان این دوره از مسابقات به مسابقه کشوری به میزبانی بوشهر اعزام می‌شوند.

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه مبارک فجر استان همدان به تشکیل میز خدمت در روستا‌های این استان به عنوان یک برنامه ویژه اشاره کرد و گفت: این برنامه در راستای حضور مسئولان و پاسخگویی به مردم برنامه ریزی شده که مسئولان هر شهرستان به همراه مسئول کمیته دهه فجر روستایی و عشایری در روستا‌ها حضور یافته و از نزدیک مشکلات آن‌ها را بررسی می‌کنند.

حجت الاسلام رضایی دولت، برگزاری مسابقات قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی، جشن‌های عشایری، برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های زنان روستایی و بخش کشاورزی، ارائه خدمات رایگان پزشکی و دامپزشکی، اعزام گروه‌های توسط دامپزشکی استان جهت واکسیناسیون دام‌ها به صورت رایگان را از عمده برنامه‌های این کمیته در دهه فجر امسال برشمرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =