خاوری

مدیرعامل شرکت ماشین برزگر همدان گفت: با کمک وزارت جهاد کشاورزی، انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات کشاورزی و تشکل‌های صنفی، صنعتگران بخش کشاورزی می‌توانند تولیدات خود را با تکنولوژی‌های به‌روز در نمایشگاه‌ها ارائه دهند.

به گزارش روستانیوز، حیدر خاوری دهقان در حاشیه برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی (ادوات، ماشین‌آلات و مکانیزاسیون، نهاده‌ها، سیستم‌های آبیاری و تجهیزات گلخانه‌ای) مشهد اظهار داشت: تولیدکنندگان باید به تولید محصولات باکیفیت و تقاضامحور اقدام کنند.
وی ادامه داد: هر یک از تولیدکنندگان بخش کشاورزی برای بررسی وضعیت روز ماشین‌آلات کشاورزی و نیاز مردم باید یک بازاریاب داشته باشند.
خاوری در مورد مهم‌ترین مشکلات بخش کشاورزی گفت: در مقاطع زمانی مختلف مشکلات فراوانی در زمینه‌های تأمین زمین، اعتبارات، مشتری و ... داریم.
وی افزود: با توجه به این‌که ما دوران جنگ، تحریم و رکود را پشت سر گذاشتیم، اکنون هم به دنبال رفع این مشکلات هم هستیم.
خاوری در رابطه با پیشنهادش به دولت برای رفع مشکلات عنوان کرد: دولت باید فضای لازم را برای حضور تشکل‌های صنفی فراهم کند و کار را به بخش خصوصی بسپارد.
وی ادامه داد: ما نیز باید به‌عنوان جامعه صنعت و تولیدکنندگان با ارائه پیشنهادات مناسب به دولت همکاری لازم را داشته باشیم.
خاوری همچنین گفت: ما روزی باید در ایران جشن بگیریم که نیروهای دولت یک‌پنجم شود.
 وی در مورد نمایشگاه های کشاورزی بیان کرد: به دلیل نداشتن قرارداد کپی‌رایت و عدم وجود سیستمی که از این کار جلوگیری کند، تولیدکنندگان نمی‌توانند تکنولوژی‌های روز خود را به نمایشگاه بیاورند.
مدیرعامل شرکت ماشین برزگر همدان گفت: از همکاران و دست‌اندرکاران که در زمینه رشد فکری و صنعتی بخش کشاورزی فعال هستند کمال تشکر رادارم.
خاوری افزود: به‌عنوان سرباز کوچک این کشور بیش از 53سال است مشغول به فعالیت هستم و باقی‌مانده عمرم را در این زمینه صرف می‌کنم تا بتوانم خدمت کوچکی به این آب‌وخاک کنم.
گفتنی است هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی (ادوات، ماشین‌آلات و مکانیزاسیون، نهاده‌ها، سیستم‌های آبیاری و تجهیزات گلخانه‌ای مشهد) از سه‌شنبه پنجم بهمن‌ماه افتتاح شد و تا فردا هشتم بهمن‌ماه پذیرای علاقه‌مندان و فعالان بخش کشاورزی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =