گاوداری

فناوران برای تولید واکسن‌های کاربردی صنعت دام، طیور و آبزیان در فراخوانی از سوی ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دعوت شدند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری با همکاری سازمان دامپزشکی برای تامین نیاز کشور در زمینه واکسن‌های دام، طیور و آبزیان آماده حمایت از طرح‌های پیشنهادی شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق برای تولید بار اول و تجاری سازی و توسعه بازار هستند.

در این فراخوان آمده است: فناوران می توانند طرح‌هایی در زمینه «واکسن‌های هاری، بروسلوز، سه‌گانه ND،  IB،  EDS»، «چهارگانه ND،   NIB،   EDS،  REO»، «ارنیتو باکتریال رینوتراکئال»، «کوریزا ABC»، «رینوتراکئیت»، «برونشیت واریانت۷۹۳ B»، «رئوبروس کشته»، «رینوتراکئیت زنده»، «آنسفالومیلیپ زنده» و «مارک دوگانه زنده» ارایه کنند.

طرح‌های پیشنهادی باید دارای عمق دانشی در حوزه زیست فناوری، برخورداری از TRL و MRL قابل قبول، برخورداری از بازار صادراتی و برخورداری از زیرساخت تولیدی یا امکان همکاری با شرکت های تولیدی حاضر در بازار باشند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشترمی توانند به آدرس اینتنرنتی https://biodc.isti.ir/ مراجعه و تا ۱۰ اسفندماه طرح‌های خود را ارایه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =