کد خبر: 25397
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
آرد

استاندار سمنان گفت: تامین آرد برای روستاهای استان انجام شده، اما لازم است چنانچه روستایی نیاز به آرد ذخیره دارد، به مقدار کافی در اختیار آنان قرار گیرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سید محمد رضا هاشمی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران با بیان اینکه با توجه به بارش‌های خوب انجام شده در منطقه کالپوش، چنانچه در تأمین تجهیزات نیاز به حمایت و مشارکت ستاد مدیریت بحران می‌باشد، این اقدام در اسرع وقت صورت گیرد، تاکید کرد: شرکت گاز استان از پتانسیل صدا و سیمای مرکز سمنان در اطلاع رسانی به مردم در خصوص مصرف بهینه گاز استفاده کند.

وی با بیان اینکه تأمین آرد برای روستاهای استان انجام شده است، اما لازم است چنانچه روستایی نیاز به آرد ذخیره دارد، به مقدار کافی در اختیار آنان قرار گیرد، افزود: با توجه به استمرار وضعیت ناپایدار جوی و همچنین احتمال سرما و یخبندان در امشب، هلال احمر و سایر دستگاه‌های خدمات رسان آمادگی لازم را داشته باشند همچنین تأمین سوخت، نان و دارو تحت هر شرایطی باید برای مناطق مختلف استان به انجام رسد.‌

استاندار سمنان با بیان اینکه دهیاران روستاهای در مسیر تردد مسافران، مساجد و سالن‌های ورزشی و.. را برای پیش بینی مدیریت بحران آماده نگه دارند، گفت: تأمین سوخت در مناطق روستایی استان که از نعمت گاز لوله کشی برخوردار نیستند، حتماً مورد توجه قرار گرفته تا مردم مشکلی در این زمینه نداشته باشند همچنین مدیریت امور عشایری استان نهاده‌های دامی مورد نیاز را به دامداران و به ویژه عشایر استان تحویل و پیگیری در این خصوص را به انجام رساند.

هاشمی با بیان اینکه دوگانه سوز شدن نانوایی‌ها امر بسیار مهمی است که می‌بایست اداره کل غله با مشارکت سازمان صمت و همکاری فرمانداری‌ها نسبت به تحقق آن تدبیر کند، گفت: در هر شهرستان، نانوایی‌های دوگانه سوز بمنظور صرفه‌جویی در مصرف گاز فعال شوند.

وی افزود: در حوزه کمربندی دامغان تدبیر خوبی صورت گرفته و در هنگام بوران و یخبندان مردم به داخل شهر هدایت شده‌اند که از انجام این اقدام به موقع قدردانی می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =