کد خبر: 25327
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
طرح هادی روستایی

مدیر کل سابق بنیاد مسکن استان همدان گفت: در سال ۸۵ اجرای طرح هادی در ۱۸۷ روستای همدان شروع شده بود و ۲۰ درصد روستاهای همدان را شامل می‌شد، امروز این طرح در ۷۷۶ روستا آغاز شده که ۸۵ درصد از روستاهای استان را شامل می‌شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، حسن ظفری پنج‌شنبه ۳۰ دی‌ماه در آئین تکریم و معارفه مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان، بیان کرد: اعتبار عمرانی سطح روستاها تا پیش از سال ۸۵ صد میلیارد تومان بود و این رقم از سال ۸۵ تا ۱۴۰۰ به ۷۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.  

وی با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته عملیات بهسازی در بسیاری از روستاهای همدان انجام شده است، ادامه داد: در سال ۸۵ تعداد ۵۲ هزار جلد صدور سند مالکیت داشتیم و امروز این رقم به ۱۵۰ هزار جلد رسیده است و به عبارتی ۹۹ درصد است.  

ظفری با بیان اینکه سند مالکیت روستایی در استان همدان به اتمام رسیده و به دنبال تک برگی کردن اسناد مالکیت روستایی هستیم، عنوان کرد: قبل از سال ۸۵ تعداد ۳۱ واحد مسکن روستایی بهسازی شده بود و امسال ۸۰ هزار واحد مسکن روستایی بهسازی شده و ۴۹ درصد در طول ۱۵ سال اتفاق افتاده است.

مدیر کل سابق بنیاد مسکن استان همدان اضافه کرد: در بخش مسکن شهری در مجموع ۹۰۵ واحد تا پایان سال ۸۵ احداث شده بود که هشت هزار و ۲۷۷ واحد در قالب حدود ۸۰۰ هزار متر مربع تولید مسکن داشته‌ایم و با افزایش ۹۰۰ درصدی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه تعداد پروژه‌های حوزه مسکن شهری دو هزار و ۱۶۴ واحد است، اضافه کرد: در حال حاضر میزان اعتبارات عمرانی این سازمان ۳۱۰ میلیارد تومان با واگذاری زمین است و در قالب ۴۵۵ پروژه عمرانی و اجرایی تعریف شده است.

به گزارش ایسنا، در این آیین از زحمات ۱۵ ساله "حسن ظفری" قدردانی و "مسعود رضایی" به عنوان مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =