کد خبر: 25134
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
برف

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی بارش سنگین برف در مناطق سردسیری، راه ١٨٠ روستای این استان است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، الله کرم جانی پور افزود: این تعداد روستا در شهرستاهای بویراحمد، دنا، مارگون، کهگیلویه و چرام مسدود شدند.

وی ظهارکرد: کلیه محورهای مواصلاتی استان با وجود بارش برف در محورهای کوهستانی باز و تردد در آنها جریان دارد.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در محور هایی که بارش شدید باران و برف را داریم شاهد ریزش سنگ هستیم.

جانی پور تصریح کرد: به علت بارش شدید باران و برف در راه ۱۸۰ روستای استان مسدود شد که تا کنون راه ارتباطی ۳۰ روستا با تلاش راهداران بازگشایی شده است.

وی ادامه داد: محور "پاتاوه تا لوداب" باز است و از منطقه "گردن گاه" تا دهدشت به خاطر پل ۲۰۵ متری تکمیل نشده "آبریز"جهت تردد محلی و موقت از لوله های کوچک استفاده شده و چون هر لحظه احتمال سیلاب وجود دارد این مسیر نیز مسدود است.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همچنین محور "شبلیز به پوله" در شهرستان مارگون به علت ریزش بهمن در منطقه "گچی" مسدود شده است.

جانی پور بیان کرد: در محورهای برف‌گیر استان شاهد بارش ۵۰ تا ۸۰ سانتی متری برف هستیم که بیشترین بارش برف در محورهای مواصلاتی "یاسوج به اقلید" و "یاسوج به چرام" در محدوده "جخونه" است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =