کد خبر: 25129
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
آبرسانی

معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از پوشش صد درصدی آب شرب در جمعیت شهری و ۷۶.۳ درصد جمعیت روستایی خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا؛ مسعود خشایی در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل آب و فاضلاب استان همدان اظهار کرد: استان همدان در تأمین آب شرب شهری و روستایی جزء استان‌های پیشگام در کشور محسوب می‌شود و وضعیت خوب و مناسبی دارد.

وی افزود: همدان بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ شبکه توزیع، ۴ هزار خطوط انتقال آب، نزدیک به یک هزار و ۱۰۰ مخزن آب و یک هزار و ۲۰۰ حلقه چاه در حوزه شهری دارد، همچنین نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در استان و نزدیک به یک هزار ۵۰۰ شبکه توزیع آب در حوزه روستایی وجود دارد.

خشایی خاطرنشان کرد: در تأمین آب مشکلاتی در استان همدان وجود داشت که با پیگیری و تلاش شبانه‌روزی مسئولان در حال حاضر همدان جزء استان‌های پیشگام در تأمین آب محسوب می‌شود.

معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: ۱۲۰۰ میلیارد تومان سرجمع اعتباراتی است که برای آب و فاضلاب استان همدان در نظر گرفته شده که از این میزان ۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه آب و ۱۰۰ میلیارد تومان در حوزه فاضلاب هزینه خواهد شد.

وی ادامه داد: در ماده ۵۶ هم ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که این اعتبار در مرحله نهایی شدن است که تمامی اعتبارات نشان دهنده انجام کار و تلاش شبانه روزی مسئولان در همدان است.

خشایی با اشاره به اینکه از مجموع یک هزار و ۶۲ روستا، ۸۰۳ روستا در همدان تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب قرار دارد، عنوان کرد: امیدواریم طبق برنامه‌ریزی‌های جدید روستاهای بیشتری  تحت پوشش این شبکه قرار گیرد.

وی تصریح کرد : ۱۶۰ روستا با اعتباری افزون بر ۵۰۰ میلیارد تومان وارد مدار بهره‌برداری خواهند گرفت و آمار ۷۶.۳ درصدی به رقم بالاتری خواهد رسید.

این مقام مسئول با بیان اینکه اتفاقات خوبی در طول عمر تشکیل آب و فاضلاب رخ داده است، افزود: مدیران عامل شرکت آب و فاضلاب همدان همیشه جزء مدیران پر تلاش بوده‌اند و سعی شده از مدیرانی گزینش شود که شرمنده مردم همدان نباشیم.

خشایی با بیان اینکه افراد زیادی با توانمندی خوب برای انتخاب و گزینش مدیریت جدید در استان همدان وجود داشتند، گفت: سعی شده از فردی که بتواند به خوبی مسئولیت خود را انجام دهد و کمبودها را با جدیت برای مرتفع شدن دنبال کند، استفاده شود و این مسئولیت خطیر بر عهده مدیری توانمند سپرده شده که با حمایت و پیشتیبانی تمامی پرسنل این موضوع محقق می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =