کد خبر: 25109
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
خرید اینترنتی

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه اعلام کرد استقبال مردم این استان از طرح توزیع اینترنتی کالاهای اساسی و خرید این کالاها با قیمت مناسب از طریق سامانه «بازرگام» مطلوب ارزیابی می‌شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، ایرج صفایی ظهار داشت: با وجود گذشته یک هفته از آغاز به کار سامانه بازرگام در کرمانشاه استقبال مردم از این سامانه مطلوب به نظر می رسد و روند افزایشی دارد.
وی با اشاره به اینکه ساکنان شهر کرمانشاه اکنون می‌توانند از این سامانه استفاده کنند، گفت: زمینه راه اندازی سامانه برای سایر شهرستان‌ها نیز فراهم است و در صورت ابلاغ وزارت جهاد کشاورزی بازرگام در دیگر شهرستان‌های استان نیز فعال می‌شود.
مدیر تعاون روستایی کرمانشاه توضیح داد: متقاضیان می‌توانند از طریق سایت یا اپلیکشین بازرگام به آدرس الکترونیکی  https://kermanshah.bazargam.com/نسبت به ثبت سفارش اینترنتی کالاها با نرخ مصوب اقدام کنند.
صفایی افزود: اکنون امکان ثبت سفارش برای خرید برنج هندی با قیمت هر کیسه ۱۰ کیلوگرمی ۱۸۵ هزار تومان و تخم مرغ به ازای هر شانه ۳۰ عددی با قیمت ۴۳ هزار تومان در سامانه بازرگام کرمانشاه برای عرضه اینترنتی موجود است.
وی با بیان اینکه با راه اندازی سامانه توزیع اینترنتی کالا دیگر قیمت اضافی از کسی دریافت نمی‌شود، گفت: کالاهای توزیعی این طرح با نرخ مصوب درب منزل به دست شهروندان خواهد رسید.
مدیر تعاون روستایی کرمانشاه بر تکمیل کالاهای ارائه شده در سامانه بازرگام کرمانشاه تاکید کرد و یادآور شد: برای توزیع تخم مرغ و  برنج هندی با قیمت مصوب هیچ کمبودی نداریم و تلاش می کنیم ظرف هفته آینده برنج تایلندی را هم به لیست اقلام توزیعی در سامانه بازرگام در کرمانشاه اضافه کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =