کد خبر: 25045
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
امیر حسین مدنی

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهور گفت: اصلی‌ترین مشکل شهرستان بشاگرد نبود راه و جاده مناسب است.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ سید امیرحسین مدنی در بازدید از شهرستان بشاگرد افزود: برای بازگشایی هرچه سریعتر راه‌ها هنگام سیل و بارندگی، باید ۳ راهدارخانه در این شهرستان ساخته و ماشین آلات آن تامین شود.
وی افزود: بعد از بارندگی هفته گذشته، برخی راه‌ها در بخش گافر و پارامون هنوز بازگشایی نشده اند که باید در اولویت بازگشایی قرار گیرد.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: پل رودخانه جگین باید با استفاده از اعتبارات دولتی تا دهه فجر به بهره برداری برسد.
مدنی افزود: با ساخت این پل مشکل اهالی ۵۰ روستا که هنگام بارندگی مسیرشان بسته می‌شد، حل می‌شود.
وی گفت: یکی دیگر از مشکلات این شهرستان تامین آب آشامیدنی و کشاورزی روستاهاست که با مصوبات سفر رئیس جمهور، در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ بخش عمده‌ای از این مشکل برطرف می‌شود.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهور افزود: مشکل کپرنشینی و ساخت مسکن و مدرسه هم جزء مصوبات سفر رئیس جمهور است که پیگیری می‌شود.
مدنی گفت: صندوق کار آفرینی و امید که وابسته به نهاد ریاست جمهوری است باید در این شهرستان فعال شود تا تسهیلات ارزان قیمت برای توسعه اشتغال در اختیار مردم قرار گیرد.
وی افزود: باید از ظرفیت کشاورزی و دامپروری و کشت محصولات مرغوب از جمله سیر و آلوئه ورا، برای صادرات به کشورهای مختلف استفاده کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =