صندوق بیمه کشاورزی

رویداد تبادل فناوری در صنعت بیمه با مشارکت صندوق بیمه کشاورزی روز سه شنبه 21 دی ماه 1400 در محل سالن همایش صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار گردید.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی و بین الملل صندوق بیمه کشاورزی، در این رویداد علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی طی سخنانی اظهار کرد: موفقیت شرکت‌های بیمه‌گر در حوزه کاهش هزینه‌ها و توسعه بازار از مسیر شرکت‌های دانش بنیان و نهادهای سیاستگذار می‌گذرد و شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند به رفع نیازهای صنعت بیمه کمک کنند.

   سپس، غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی، با اشاره به اینکه امسال به حدود ۱۱۰ هزار میلیارد پرتفوی در حوزه صدور بیمه نامه می‌رسیم، درباره توسعه فناوری در صنعت بیمه گفت: برای دیجیتالی کردن خدمات بیمه، شرکت‌هایی ایجاد شده‌اند  و در حال حاضر ۳۳ شرکت در این زمینه فعالیت می‌کنند و صندوق بیمه کشاورزی نیز به عنوان یکی از سازمانهای پیشرو در استفاده از فناوری های نوین، در حوزه بیمه دیجیتال  به پیشرفت های قابل توجهی دست یافته است.

   در ادامه رویداد تبادل فناوری در حوزه صنعت بیمه، سیدمحمد کریمی، ‌دبیر سندیکای بیمه‌گران ایران نیز به وظایف مدیریت نوین در کشور اشاره کرد و افزود : در مدیریت نوین، چهار وظیفه هدایت و رهبری، برنامه‌ریزی، سازماندهی و نظارت برعهده مدیران قرار گرفته که اخیرا نوآوری و خلاقیت نیز به این وظایف اضافه شده است.دبیر سندیکای بیمه‌گران ایران ضمن اشاره به قدمت 80 ساله صنعت بیمه گفت: طی سال‌های اخیر قوانین مترقی برای این صنعت تدوین و تصویب شده و قرار است ضریب نفوذ بیمه از ۲.۶ درصد به ۷ درصد برسد.

   سیاوش ملکی‌فر معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی و  حجت بهاری‌فر، مدیرعامل شرکت بیمه ما نیز در سخنانی به ضرورت فناوری های نوین و نقش شرکت های دانش بنیان در صنعت بیمه اشاره کردند و صنعت بیمه را زمینه مناسبی برای ورود شرکت‌های دانش بنیان به این حوزه بیان کردند.

   گفتنی است، در حاشیه این رویداد نمایشگاهی از محصولات و توانمندی‌های 31 شرکت دانش بنیان و فناور فعال در صنعت بیمه از جمله صندوق بیمه کشاورزی برپا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =