کد خبر: 24915
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
دستگیری

جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: یک قاتل فراری پس از انجام یکسری کارهای فنی و اطلاعاتی دقیق توسط پلیس شناسایی و در منزل مسکونی دستگیر شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان، سرهنگ رضا زارعی افزود: مدتی پیش تصادف میان یک دستگاه سواری و با یکدستگاه وانت (نیسان) منجر به مشاجره لطفی ۲ راننده خودرو و درگیری فیزیکی آن‌ها با یکدیگر در حوالی میدان بار شهر همدان شد.

وی تصریح کرد: در این میان، راننده وانت سوار بر خودرو قصد ترک محل را داشته که راننده سواری از سمت راننده و از طریق پنجره به خودرو آویزان و در همان حال با راننده وانت درگیر می‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: راننده نیسان در جریان این درگیری دست خود را دور گردن راننده سواری حلقه کرده که بر اثر فشار زیاد، نامبرده دچار خفگی شده و جان خود را از دست می‌دهد.

سرهنگ زارعی با اشاره به اینکه راننده خودرو وانت در ادامه از محل متواری می‌شود، افزود: فرضیه نخست این بود که فرد متوفی به دلیل حرکت خودرو و سقوط و برخورد با زمین دچار حادثه شده که پس از دریافت نظریه پزشکی قانونی مبنی بر اینکه خفگی عامل مرگ بوده، بررسی و پیگیری دقیق موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با وجود مخدوش بودن شماره پلاک خودرو وانت، نیرو‌های پلیس با انجام کار‌های اطلاعاتی و تخصصی موفق به شناسایی مالک و محل سکونت وی در یکی از روستا‌های استان همدان شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان با اشاره به اقدام موثر پلیس و دستگیری نامبرده، گفت: قاتل قصد کتمان حقایق را داشت، اما پس از مواجه با مستندات، لب به اعتراف گشود و واقعیت را بیان کرد.

سرهنگ زارعی افزود: پرونده این حادثه با تکمیل جزییات برای اقدام مقتضی به مرجع قضایی ارسال شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =