کد خبر: 24252
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
آبرسانی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از اجرای طرح آبرسانی به بیش از ۱۱۰۰ روستا در استان در قالب برنامه‌های محرومیت‌زدایی وزارت نیرو و قرارگاه امام حسن مجنبی(ع) خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا کرمی‌نژاد در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی به روستای جلیعه در دشت آزدگان که امروز (۶ دی‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: وزارت نیرو، برنامه‌ای تحت عنوان محرومیت‌زدایی از ۱۳ هزار روستا را در نظر گرفته است که کار در ۷ هزار روستا از این تعداد در فاز اول شروع شده و سهم استان خوزستان از این برنامه، ۱۸۹ روستا بوده است.

به گزارش ایسنا وی افزود: سهم ریالی خوزستان در این برنامه، یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که نسبت به سایر استان‌ها بیشتر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: دو روز پیش به وزیر نیرو اعلام کردیم که به جای ۱۸۹ روستا، این کار را با همین اعتبار برای یک هزار و ۱۸۹ روستا انجام خواهیم داد.

وی افزود: با یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتباری که که در قرارگاه آبرسانی امام حسن مجتبی(ع) برای ما در نظر گرفته شده است، پیش‌بینی ما این است که آبرسانی به حدود یک هزار و ۱۰۰ روستا را در خوزستان با این مبلغ انجام دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =