کد خبر: 24096
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
جاده

جمعی از مردم مناطق بنه کلو، چندار و ریزک در بخش دیشموک خواستار احداث جاده دسترسی به این روستاها شدند.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، اهالی روستا‌های چندار، بنه کلو و ریزک در دیشموک از نبود جاده دسترسی مناسب گلایه منده بوده و از مسئولان خواستار احداث جاده ارتباطی شدند.
دهیار روستای چندار با اشاره به قطعی جاده این روستا در بارندگی‌های اخیر گفت: این جاده به طول هفت کیلومتر بوده که تاکنون سه بار برای زیرسازی و آسفالت به مناقصه رفته است.
مسعود شایسته فر افزود: با وجود مشخص شدن پیمانکار شن و ماسه در جاده وجود دارد و پل‌هایی نیز ساخته شده، اما نیمه کاره رها شده است.
شایسته فر اضافه کرد: قرار بود در سال ۱۳۹۹ سه کیلومتر از راه ارتباطی روستا آسفالت شود، ولی به دلیل بی توجهی مسئولان وقت این کار انجام نشد.
وی با بیان اینکه ۵ دهنه پل در این جاده نیمه کاره رها شده است از استاندار استان، فرماندارشهرستان و مسئولان اداره راهداری خواستار توجه به این جاده و رفع مشکلات تردد در فصل بارندگی شد.
شایسته فر با اشاره به مستقر بودن ماشین آلات راهداری در جلوی ساختمان شهرداری دیشموک ادامه داد: با وجود تماس ها و پیگیری ها مبنی بر درخواست ایمن سازی جاده هنوز اقدامی از سوی مسئولان انجام نشده است.
بخشدار دیشموک گفت: بازگشایی این مسیر چندین بار انجام شده اما بر اثر بارندگی هم اکنون جاده قطع شده که از مسئولان خواستار توجه و بررسی این مشکل هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =