روستا بازار

پنجاه و هفتمین روستابازار استان خراسان رضوی در شهرستان نیشابور شهر چکنه واقع در استان خراسان رضوی افتتاح شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از  روابط عمومی تعاون روستایی خراسان رضوی، مدیر تعاون روستایی استان خراسان رضوی مهمترین اهداف راه‌اندازی روستابازار را تامین و تنظیم بازار کالاهای اساسی مصرف خانوار روستایی و شهروندان ذکر کرد و گفت: در این روستابازار اجناس مورد نیاز با قیمت تعادلی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.
ایرج ناصری مقدم افزود: با راه‌اندازی و رونق فعالیت فروشگاه‌های روستابازار، محصولات و تولیدات بومی روستاییان در کنار سایر کالاهای اساسی بدون واسطه ضمن حفظ و صیانت از کیفیت کالا و با قیمت مناسب به مصرف کننده عرضه می شود.
 وی ادامه داد: روستابازار چکنه نیشابور در مساحتی افزون بر ۱۵۰ متر مربع و با اعتبار هزینه شده و سرمایه در گردش ۲۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی اتحادیه تعاونی های روستایی در شهر چکنه مورد بهره برداری قرار گرفت و با راه اندازی آن زمینه اشتغال چهار نفر به صورت مستقیم و ۳۰ نفر به صورت غیر مستقیم فراهم شد.
مدیر تعاون روستایی استان خراسان رضوی گفت: سه روستابازار دیگر تا پایان امسال در شهر نیشابور افتتاح می شوند و تا پایان امسال تعداد روستابازارهای استان خراسان رضوی به ۱۰۰ مورد افزایش می یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =