خرما

در سال جاری خرمای استعمران با درجه بندی ۱ ، ۲، ۳ درشهرستانهای آبادان، خرمشهر، شادگان، ماهشهر، کارون و اهواز از کشاورزان خریداری شده است.

به گزارش روستانیوز، سعید امید سرپرست مدیریت دفتر بازرگانی محصولات کشاورزی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از فروش خرمای استعمران از طریق برگزاری مزایده درسال جاری خبر داد و گفت: این سازمان در راستای سیاستهای حمایتی دولت از کشاورزان و نخلداران استان خوزستان درسال جاری نیز با مساعدت و همیاری سازمان جهاد کشاورزی و مدیریت تعاون روستایی استان خوزستان و همچنین مباشرت شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی استان، اقدام به خرید تضمینی و ذخیره سازی خرمای استعمران کرده است.

سرپرست مدیریت خرید و فروش سازمان تعاون مرکزی روستایی یادآور شد: در سال جاری خرمای استعمران با درجه بندی ۱ ، ۲، ۳ درشهرستانهای آبادان، خرمشهر، شادگان، ماهشهر، کارون و اهواز از کشاورزان خریداری شده است.
وی یادآور شد: سازمان مرکزی تعاون روستایی به منظور انجام برنامه ریزی لازم جهت فروش این محصول، اقدام به برگزاری مزایده به میزان ۱۲ هزار و ۵۲۰ تن خرمای استعمران براساس قیمت پایه کارشناسی مطابق اوزان وکیفیت بصورت مخلوط درجه ۱ ،۲ و۳ و ارائه قیمت پیشنهادی بر مبنای میانگین قیمت هر کیلوگرم خرمای موجود درهر انبار به شرح لیست انبارهای تعیین شده در شرایط مزایده کرده است.

 امید با بیان اینکه از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی و فعال در این زمینه دعوت کرد تا از طریق سامانه الکترونیکی به آدرس setadiran.ir درخواست خود را ارایه دهند، افزود: متقاضیان با ارائه پیشنهاد قیمتی درچهارچوب ضوابط تعیین شده از مورخ ۲۲ آذر ماه تا اول دی ماه سال جاری نیز باید نسبت به دریافت مدارک مزایده اقدام و تا ساعت ۱۴ تاریخ ۷ دی ماه اسناد و مدارک شرکت در مزایده را به سازمان مرکزی تعاون روستایی تحویل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =