مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۰ هزار تن آرد در میان نانوایی‌های شهری و روستایی این استان توزیع شده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، ولی الله زمانی گفت: آردهای توزیع شده از نوع یک، نوع ۲، صنف و صنعت و آرد خام روستایی است.

وی با بیان اینکه طی آذر ماه سالجاری حدود ۹ هزار و ۵۹۰ تن آرد نوع یک برای یک هزار و ۶۰۰ واحد نانوایی در استان توزیع شد، اظهار کرد: علاوه بر این با برنامه ریزی های انجام شده ماهانه آرد مورد نیاز روستاهای فاقد نانوایی در استان نیز توزیع می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: هم اکنون استان یک هزار و ۶۰۰ واحد نانوایی فعال دارد که از این تعداد حدود یک هزار و ۸۰ واحد دولتی یارانه پز نوع یک است.

زمانی تاکید کرد: حدود ۵۳۰ واحد نانوایی در استان آزاد پز، یارانه پز، نوع ۲ شامل بربری، سنگک، تافتون و لواش است و از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۰ هزار تن آرد در میان نانوایی‌های شهری و روستایی این استان توزیع شده است.

وی همچنین از اعطای تسهیلات بهسازی و نوسازی به واحدهای نانوایی استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵۵ فقره وام به متقاضیان اعطا شده مبلغ کلی وام اعطایی به فعالان صنفی و نانوایان استان زنجان ۲ میلیارد و ۹۵۲ میلیون تومان است و متقاضیان پس از تشکیل پرونده در اتحادیه نانوایی‌ها به بانک سپه به عنوان بانک عامل معرفی می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه وام مذکور در قالب تسهیلات بهسازی و نوسازی به نانوایی‌ها اعطا می‌شود از نانوایی‌های خواست تا در صورت نیاز به این وام از طریق اتحادیه ذیربط اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =