کد خبر: 23942
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
روستا‌های هدف گردشگری

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری روستاهای اشکذر گفت: این مناطق به روستاهای هدف گردشگری تبدیل شوند.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدصالح جوکار در حاشیه بازدید روستا‌های شهرستان اشکذر که در ادامه بازدید‌های حوزه انتخابیه یزد و اشکذر صورت گرفت، اظهار داشت: روستا‌های از جمله چرخاب، حسین آباد و حسن آباد و امثال این روستاها، دارای سرمایه‌های بسیار زیاد نهفته‌ای هستند.


وی با بیان اینکه یک سری مشکلاتی در این روستا‌ها وجود داشت خاطرنشان کرد: تامین آب شرب یکی از مهمترین مشکلاتی است که این روستا‌ها باآن روبرو هستند.


نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تکمیل خط ریل آهن و توسعه زیرساخت‌های گردشگری این روستا‌ها از جمله دیگر مسائلی است که باید دستگاه‌های مربوطه نسبت به رفع مشکلات و تکمیل اقدامات صورت گرفته تلاش بیشتری داشته باشند.


جوکار با اشاره به اینکه روستا‌های این منطقه قابلیت تبدیل به روستا‌های هدف گردشگری را دارند افزود: در این زمینه هم دولت باید اقدامات لازم را انجام دهد و هم مردم و دهیاری‌ها باید همکاری و همراهی لازم را داشته باشند تا در حوزه گردشگری و بوم گردی‌ها اقدامات لازم صورت پذیرد.


وی تامین زمین برای مسکن جوانان، بهبود وضعیت راه‌های دسترسی به روستا‌ها و مواردی از این قبیل را از جمله دیگر مشکلاتی دانست که در این روستا‌ها وجود دارد و دستگاه‌های مربوطه باید نسبت به رفع این مشکل اقدام لازم را به عمل آورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =