کد خبر: 23931
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸
برف

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع برق ۶۰ روستا با بیش از ۳۰۰ خانوار بدلیل بارش شدید برف و نبوده جاده دسترسی در شهرستان مارگون و بویراحمد خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، جمال معتمدی زاده  با بیان اینکه بارش برف در برخی از گردنه های ارتباطی روستاهای شهرستان مارگون و دهستان زیلایی بویراحمد به بیش از ۵۰ سانتی متر رسیده است، افزود: برق ۶۰ روستا با بیش از ۳۰۰ خانوار در دهستان‌های زیلایی، منطقه سیلاب و کلوار، شبلیز و دلی گردو به علت پارگی شبکه و سقوط پایه قطع شده است.

وی با بیان اینکه بدلیل نبود محورهای ارتباطی مناسب امکان دسترسی پرسنل عملیاتی و اتفاقاتی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد برای برق‌رسانی به این روستاها وجود ندارد و جاده دسترسی مسدود است، اظهار کرد: برای برقرسانی به این روستاها نیازمند همکاری گسترده دستگاه‌های مرتبط هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از آماده باش پنج تیم‌ عملیاتی و اتفاقاتی این شرکت برای اعزام به روستاهای برف گیر جهت تامین برق آنان خبرداد و خاطرنشان کرد: بدلیل بارش شدید برف، شبکه های برق بسیاری از این روستاها دچار پارگی و سقوط پایه شده است.

وی گفت: سه تیم عملیاتی و اتفاقاتی هم اکنون در شهرستان مارگون و بخش لوداب درحال فعالیت برای تامین برق پایدار روستاها و شهرهای این مناطق بوده و هم اکنون بارش ها ادامه دارد.

معتمدی زاده از مشترکین برق در مناطق برف گیر خواست تا تامین برق پایدار صبوری به خرج داده و مطمئن باشند پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تمام توان تلاش خواهند کرد در کمترین زمان ممکن برق روستاهای بی برق را تامین و پایدار کنند.

وی بیان کرد: ماشین آلات سنگین و جرثقیل های شرکت برق جهت انتقال و جابجایی پایه های برق مورد نیاز آماده هستند که از فردا به محض بازگشایی جاده دسترسی عملیات اجرای را برای وصل کردن برق پایدار اجرا خواهند کرد.

برف برق ۶۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد را قطع کرد

برف برق ۶۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد را قطع کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =