کد خبر: 23895
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
گازرسانی

سرپرست شرکت گاز استان البرز، گفت: در حال حاضر بالغ بر 25 روستا در شهرستان طالقان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند که تعداد اشتراک پذیری تا پایان آذر ماه سال جاری به ۶ هزار و ۵۹۷ مشترک می رسد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایلنا، سید رضا غفاریان در بازدید یک روزه از پروژه های گازرسانی طالقان اظهار داشت: با توجه به اقدامات انجام شده گازرسانی روستایی شهرستان طالقان، تعداد ۳۵ روستا در حال اجرای پروژه بوده و ۲۰ روستای دیگر نیز جزو پروژه های آتی استان خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر بالغ بر 25 روستا در شهرستان طالقان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند که تعداد اشتراک پذیری تا پایان آذر ماه ۱۴۰۰ به ۶ هزار و ۵۹۷ مشترک  می رسد.

غفاریان عنوان کرد: میزان شبکه گذاری اعم از تغذیه و توزیع گاز رسانی در شهرستان طالقان تا پایان آذر ماه بالغ بر ۳۴۶ کیلومتر بوده است .

سرپرست شرکت گاز استان البرز در پایان گفت: شرکت گاز استان البرز در روند بهبود و عملکرد گازرسانی به روستاهای شهرستان طالقان تمام تلاش خود را می‌کند تا همه روستاهای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند گردند تا این شهرستان را به عنوان شهرستان سبز معرفی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =