کد خبر: 23869
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷
برق

مدیر شبکه توزیع برق بیجار گفت: با وجود شرایط بد آب و هوایی چند روز اخیر، شبکه فشار متوسط و ضعیف روستاهای کاکاعباس و فتح آباد این شهرستان با تلاش همکاران به طور کامل بهسازی شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، هادی محمد مرادیان اظهار داشت: بهسازی شبکه برق این ۲ روستا با هدف افزایش قابلیت اطمینان خطوط برقرسانی،  رعایت حریم شبکه برق، پیشگیری از سرقت تجهیزات شبکه توزیع برق، جابجایی پایه از معبر و رفع کانون های خطر، کاهش خاموشی های ناخواسته و افزایش رضایت مندی مشترکان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: از جمله اقدامات انجام شده در روستای کاکاعباس شامل اصلاح ۲ هزار و ۴۵۰ متر شبکه فشار ضعیف و اصلاح ۴۴۵ متر شبکه فشار متوسط است که با وجود شرایط بد آب و هوایی در روزهای اخیر، بصورت کامل اجرا شد.

مدیر توزیع برق بیجار ادامه داد: اقدامات انجام شده در روستای فتح آباد نیز شامل اصلاح یک هزار و ۲۰ متر شبکه فشار ضعیف،  اصلاح ۳۴۰ متر فشار متوسط و اصلاح یک دستگاه پست هوایی ۵۰ کیلوواتی است.

او با اشاره به اینکه روستاهای کاکاعباس و فتح آباد در بخش چنگ الماس شهرستان بیجار واقع شده اند گفت: برای اجرای این پروژه اعتباری افزون بر ۶ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع هزینه شد.

محمد مرادیان در بخش دیگری از سخنانش از اتمام فاز دوم طرح تعویض کنتورهای دیجیتالی معمولی به کنتورهای هوشمند در قالب طرح ملی فهام خبرداد و گفت: با هدف کاهش تلفات انرژی،  مدیریت مصرف صحیح و امکان قرائت از راه دور و پایش میزان مصرف مشترکین، ۱۱۷ دستگاه کنتور دیجیتالی معمولی به کنتور هوشمند تعویض شد.

وی افزود: اجرای کامل این پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن و با اعتباری افزون بر ۶ میلیارد و۶۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی انجام شد.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =