کد خبر: 23844
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
دکل اینترنت

با راه اندازی دو سایت جدید و دو سایت ارتقاء تکنولوژی از محل پروژه‌های توسعه خدمات عمومی، پوشش پنج روستای میاندورود تامین شده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در حاشیه بازدید میدانی از وضعیت ارتباطی روستا‌های بخش مرکزی شهرستان میاندورود، بر لزوم بررسی ویژه آخرین وضعیت ارتباطی، سایت‌های راه اندازی شده و تامین شرایط مطلوب ارتباطی برای روستاییان این منطقه تاکید کرد.

سید مصطفی فلاح در بازدید از وضعیت ارتباطی روستا‌های جامخانه، مُرسم و اوسا از توابع بخش مرکزی شهرستان میاندورود ضمن بررسی وضعیت ارتباطات ثابت و سیار این مناطق دستورات لازم را جهت حل مشکلات صادر کرد.
او تصریح کرد: تاکنون تعداد دو سایت جدید و دو سایت ارتقاء تکنولوژی از محل پروژه‌های توسعه خدمات عمومی و اجباری دولت در روستا‌های محروم استان USO راه اندازی شده است که پوشش پنج روستای شهرستان میاندورود با جمعیتی بالغ بر ۱۴۰۰ خانوار تامین شده است.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همچنین در ادامه این بازدید از وضعیت شبکه برق رسانی سایت جدید ایرانسل راه اندازی شده در روستای پیله کوه بازدید کرد و افزود: خوشبختانه با هماهنگی‌های صورت پذیرفته شبکه دائمی برق این سایت نیز راه اندازی شده و آماده بهره برداری برای پوشش فول تکنولوژی به خانوار‌های این منطقه می‌باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =