مدیر تعاون روستایی خوزستان

مدیر تعاون روستایی خوزستان استفاده از فن آوری های روز و توجه به صادرات محصولات کشاورزی را از دغدغه ها و برنامه های اولویت دار تعاون روستایی خوزستان در آینده عنوان کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان مهندس محمد امین معین راد گفت: بدون شک برگزاری چنین برنامه ای بعد از مدتها باعث برکت در فعالیت های تعاون روستایی خواهد شد، زیرا تازه شدن دیدارها، استفاده از نظریات و تجربیات یکدیگر، بیان مشکلات و ارائه راهکارها می تواند دوستان و همکاران ما را در تعاون روستایی به یکدیگر نزدیک تر سازد.
وی ادامه داد: این برنامه با دو هدف ابتدا زیارت از مکان های مقدس شهرستان دزفول و در وهله بعد نشست شورای اداری بوده است و امیدواریم بتوانیم با استفاده از تجربیات دوستان به نتایج مهمی دست یابیم.
مدیر تعاون روستایی خوزستان بیان داشت: یکی از اتفاقاتی که در زمان مدیریت من در تعاون روستایی رخ داده است تلاش همکاران در خریدهای تضمینی گندم و کلزا و خرما بوده که این اقدام ، اقدامی جهادی و باعث افتخار است و بدون شک این روحیه همکاران ما می‌تواند کشور را در بسیاری از فعالیت‌ها نجات دهد و قطعا این روحیه و عملکرد نیاز موفقیت در تعاون روستایی است.
معین راد گفت: تلاشهای شبانه روزی شما برای رونق کشاورزی و همچنین رسیدن به خودکفایی کشور در محصولات کشاورزی ارزشمند و قابل تقدیر است، از این رو انتظار داریم مدیران ستادی، معاونت ها و روسای شهرستانها با برنامه ریزی مناسب و بیان مشکلات و البته پیگیری جهت حل مسائل باعث رفع مشکلات سازمان شوند.
مدیر تعاون روستایی خوزستان در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: برگزاری به موقع مجامع، پیگیری مطالبات معوقه از غله و بازرگانی، دریافت و اخذ سند برخی از اماکن در اختیار تعاون روستایی، هوشمندسازی فعالیتها، توجه به کشت قراردادی، صادرات محصولات کشاورزی به کشورهای حوزه خلیج فارس و روسیه و ... از جمله نگاه ها و اهداف ماست.
معین رادگفت: افزایش مسئولیت‌ها و تنوع در خریدهای تضمینی و توافقی توسط ما، این مهم را میطلبد که از علم روز و فن آوری های نوین جهت ایجاد ارزش افزوده در محصولات کشاورزی بهره مند شویم.
وی در پایان گفت: در حال حاضر ۱۷ میلیون تن محصول کشاورزی در استان تولید می شود که سهم تعاون روستایی سود اندکی از این محصولات است و ما باید با حضور در بازارهای مختلف محصولات کشاورزی جایگاه از دست رفته خود را بازپش بگیریم و باعث موفقیت و سربلندی و احیاء جایگاه تعاون روستایی شویم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =