کد خبر: 23567
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
محمد ترکمانه

مدیرعامل بنیاد برکت از سرمایه‌گذاری ۳۵۳۵۰۰ میلیارد ریالی این بنیاد برای محرومیت‌زدایی در کشور خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از صدا و سیما، محمد ترکمانه در نشستی خبری به مناسبت آغاز پانزدهمین سالگرد فعالیت بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت از ابتدای فعالیت خود بر پروژه‌های محرومت زدایی در کشور متمرکز شد.

وی با اعلام اینکه از ۲۱۶ هزار طرح اجرا شده در بنیاد برکت، تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار طرح تکمیل شده است افزود: حدود ۴۸ هزار طرح مربوط به طرح‌های عمرانی بوده که ۳۷ هزار عدد از آن‌ها تاکنون ساخته شده است.

ترکمانه با تاکید براینکه طرح‌های اجرا شده در بنیاد برکت سال‌ها دغدغه هموطنان در مناطق محروم کشور بوده است، گفت: موضوع اشتغالزایی از دیگر اقداماتی است که بنیاد برکت با جدیت آن را پیگیری می‌کند.

مدیرعامل بنیاد برکت افزود: بنیاد بعد از سه سال مطالعه در حوزه اشتغالزایی، مدلی را اجرایی کرد که اکنون با فعالیت در ۱۲ هزار روستای کشور، سهم چهل درصدی در اشتغالزایی روستایی دارد.

وی در ادامه با اعلام اینکه بنیاد برکت تا کنون ۱۶۰ هزار طرح اجتماع‌محور در کشور انجام داده است، گفت: بنیاد موفق به ایجاد ۴۸۰ هزار شغل در ۳۱ استان کشور شده است.

ترکمانه سرمایه‌گذاری در بنگاه‌های اقتصادی را از دیگر فعالیت‌های بنیاد برکت خواند و گفت: اجرای طرح‌های مدرسه‌سازی، ساخت بیمارستان و مراکز بهداشتی و فرهنگی از دیگر فعالیت‌های بنیاد برای محرومیت‌زدایی در کشور است.

تمرکز بنیاد برکت برای محرومت‌زدایی در کشور

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =