کد خبر: 23530
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
نهاده دامی

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان در نشست با مدیران عامل و ناظرین کارخانجات خوراک دام استان گفت: با هدف بهره وری حداکثری از نهاده های تخصیص داده شده به استان، ارائه خوراک دام با کیفیت بالا و جلوگیری از هرگونه سودجویی دلالان، بجای نهاده خام دامی، خوراک دام آماده (کنستانتره) به تمامی دامداران تحویل می‌شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان در نشست با مدیران عامل و ناظرین کارخانجات خوراک دام استان گفت: با هدف بهره وری حداکثری از نهاده های تخصیص داده شده به استان، ارائه خوراک دام با کیفیت بالا و جلوگیری از هرگونه سودجویی دلالان، بجای نهاده خام دامی، خوراک دام آماده ( کنستانتره) به تمامی دامداران تحویل می‌شود.

غلامرضا سرگزی در گفت وگو با ایسنا- افزود: در حال حاضر در سیستان وبلوچستان ۵ کارخانه تولید خوراک دام  فعال است که توانایی تولید سالیانه بیش از ١۵٠ هزار تن خوراک دام آماده را دارند.

وی از مدیران عامل و ناظرین کارخانجات خوراک دام خواست با نظارت دقیق، باکیفیت ترین محصول را به دامداران تحویل دهند.

سرگزی تصریح کرد: جهت تهیه خوراک دام آماده، ذرت، سویا، سبوس و مکمل های دامی پس از آسیاب شدن  با هم میکس شده و کیسه گیری و راهی مراکز توزیع می‌شود.

معاون سازمان جهاد کشاورزی گفت: خوراک دام آماده از طریق اتحادیه تعاون تعاون روستایی و تعاونی های عشایری بین دامداران توزیع می‌شود.

گفتنی است در حال حاضر قیمت  هر کیلو کنسانتره ٣٧٠٠ تومان به دامدار عرضه می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =