کد خبر: 23460
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
گازرسانی

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از پرداخت مطالبات سنواتی ۱۳۱ دهیاری استان مربوط به سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، عباس شمس‌اللهی با اشاره به اینکه بهسازی معابر و ترمیم آسیب‌های ناشی از حفاری معابر روستایی توسط شرکت گاز از محل اعتبارات بند «د» و «ق» قانون بودجه پرداخت شده است، اظهار کرد: مطالبات ۱۳۱ روستای استان ایلام به دهیاری‌ها پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه به این تعداد روستا بر اساس میزان حفاری صورت گرفته بین ۵ تا ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است، افزود: بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال مطالبات سنواتی دهیاری‌های سطح استان پرداخت شده است.

وی یادآوری کرد: این مجموعه به منظور ارائه خدمات‌رسانی مطلوب و استفاده از انرژی پاک، جلوگیری از مهاجرت روستائیان، محرومیت‌زدایی، جلوگیری از تخریب منابع طبیعی و قطع درختان، کاهش آلودگی محیط زیست ناشی از استفاده از سایر سوخت‌ها، گازرسانی به روستاهای محروم و کمتر توسعه یافته را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در دستورکار قرار داده است.

شمس‌اللهی از ضریب نفوذ ۱۰۰ درصدی گاز در مناطق شهری و ۹۷ درصدی در حوزه روستایی استان خبر داد و گفت: شرکت گاز استان در طول چند سال اخیر تعداد زیادی از روستاهای استان گازدار نموده که میزان حجم عملیات گازرسانی در استان و میزان هزینه‌های تأمین اعتبار شده برای آحاد مختلف مردم قابل لمس است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۵۰۱ روستا در استان گازدار شده است، افزود: شرکت گاز ایلام برنامه‌های مختلفی برای گازدار شدن مناطق مختلف روستایی در دست اقدام دارد که انتظار می‌رود در کمترین زمان ممکن اجرایی شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =