کد خبر: 23455
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
اشتغال روستایی

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از برپایی نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای صندوق‌های قرض الحسنه روستاییان در شهر بیرجند خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، مهدی هنری، امروز سه شنبه ۱۶ آذر در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد: ایجاد صندوق‌های قرض الحسنه یکی از برنامه‌های بسیج سازندگی در راستای اشتغال و توانمندسازی در نقاط روستایی در جهت تقویت روحیه اتحاد و همدلی در بین مردم  است.

به گزارش ایسنا، مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۲۰ نفر از تسهیلگران سازمان بسیج سازندگی در بحث آموزش‌های میدانی همکاری دارند، گفت: توانمندسازی و ظرفیت سنجی در مناطق روستایی و محلات حاشیه شهرهای این صندوق‌های قرض الحسنه با محوریت مساجد استان در حال پیگیری است.

وی صندوق‌های قرض‌الحسنه را تسهیل‌گر بین نهادهای حمایتی و مردم دانست و افزود: باید از حمایت همه مجموعه ها و مشارکت بسیج سازندگی برای پایدارسازی و ظرفیت بازاریابی برای این صندوق‌ها استفاده شود.

هنری از برپایی اولین نمایشگاه عرضه توانمندی و تولیدات صندوق‌های قرض الحسنه در بیرجند خبر داد و تصریح کرد: این نمایشگاه فردا چهارشنبه ۱۷ آذرماه با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افتتاح خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: در این نمایشگاه محصولات صنایع دستی، موادغذایی و  تولیدات خانگی روستاییان خراسان جنوبی از فردا به مدت سه روز در محل میدان ابوذر بیرجند عرضه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =