کد خبر: 23454
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
روستا

سرپرست شرکت گاز استان البرز گفت: اقدامات لازم برای گازرسانی به روستاهای بالادست سد امیرکبیر و تنها شهر باقی مانده استان (آسارا) در حال انجام است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، سهراب نجار با تاکید بر ضرورت مصرف بهینه گاز در روزهای سرد سال توضیح داد: از آغاز فصل پاییز تا کنون به دلیل کاهش دمای هوا شاهد افزایش میزان مصرف گاز در استان هستیم.

وی ادامه داد: طبق بررسی‌های صورت گرفته، طی این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل مصرف روزانه گاز در استان بین دو تا چهار میلیون متر مکعب افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: برای اینکه بتوانیم از کاهش افت فشار در روزهای پایانی سال جلوگیری کنیم، از مشترکان درخواست می‌شود مدیریت مصرف را مد نظر قرار دهند تا مشترکان در همه جای استان بتوانند از این نعمت طبیعی بهره مند شوند.

این مسئول در ادامه با اشاره به گلایه ساکنان برخی مناطق از عدم دسترسی به گاز شهری توضیح داد: شرکت گاز استان هیچ مشکلی برای گازرسانی به متقاضیان ندارد ولی در برخی محلات و مناطق باید مجوزهای لازم از سوی سایر دستگاه‌ها از جمله شهرداری و جهاد کشاورزی صادر شود تا عملیات حفاری برای گازرسانی آغاز شود.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت گازرسانی به روستاهای جاده چالوس توضیح داد: اقدامات لازم برای گازرسانی به روستاهای بالادست سد امیرکبیر و تنها شهر باقی مانده استان (آسارا) در حال انجام است.

وی تصریح کرد: با گازرسانی به هفت روستای محور کرج - چالوس، ۶۹۵ خانوار از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =