کالاهای اساسی

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از فعال شدن سامانه توزیع اینترنتی کالا در کرمانشاه تا پایان هفته خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، ایرج صفایی  با اشاره به آغاز عرضه اینترنتی کالاهای اساسی در کرمانشاه تا پایان هفته، گفت: با فعال شدن سامانه، نحوه ثبت نام خانواده ها اطلاع رسانی خواهد شد.

صفایی با بیان اینکه در حال پیگیری برای راه اندازی سامانه توزیع اینترنتی کالا در کرمانشاه هستیم، گفت: در استان‌های دیگر سامانه "بازرگام" برای توزیع اینترنتی کالا فعال شده، اما این سامانه در استان کرمانشاه فاقد نمایندگی است.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با بیان اینکه برای فعال شدن نمایندگی سامانه بازرگام  در استان به مجموعه تعاون روستایی کشور درخواست داده ایم، ادامه داد: در تلاشیم تا به منظور جلوگیری از عرضه انحصاری از سوی یک مجموعه، با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش‌بنیان فعال در حوزه فروش اینترنتی و هوشمند مثل پارک علم و فناوری، فروشگاه پیام و فروشگاه‌های افق کوروش، کار توزیع اینترنتی کالا در کرمانشاه را آغاز کنیم.

صفایی اضافه کرد: پیش از این در برخی از استان های کشور مثل تهران، البرز، یزد، اصفهان، فارس و خراسان این سامانه کار خود را شروع کرده و در استان هم پیگیری برای آغاز کار سامانه را اول آذر ماه شروع کرده ایم.

صفایی در ادامه گفت: پس از فعال شدن سامانه، فرد با ورود به سامانه لیست کالاهای عرضه شده را با قیمت آن مشاهده کرده و اقدام به ثبت سفارش کالاهای مورد نیاز خود می کند.  در ادامه از فرد آدرس یا لوکیشن درخواست می‌شود و نهایتا ظرف 24 ساعت کالای ثبت سفارش شده با قیمت مصوب به دست افراد می‌رسد.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با اشاره به هوشمند بودن سامانه توزیع اینترنتی کالا، گفت: این سامانه هوشمند بوده و درخواست های نامتعارف و تکراری را خودبخود حذف می کند و در حد مصرف خانوار و با توجه به سرانه مصرف اقدام به توزیع کالا درب منازل می کند.

 وی ادامه داد: با فعال شدن سامانه توزیع اینترنتی کالا در شهر کرمانشاه، تعمیم آن در گستره استان کارآسانی خواهد بود که در سریعترین زمان ممکن اجرایی خواهد شد.

 وی اضافه کرد: سعی می کنیم عرضه اینترنتی کالاهای اساسی را تا آخر آذر ماه در همه شهرستان ها فعال کنیم.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با بیان اینکه با راه اندازی سامانه توزیع اینترنتی کالا دیگر قیمت اضافی از کسی دریافت نمی‌شود، گفت: کالاهای توزیعی این طرح با نرخ مصوب و بدون هیچ هزینه اضافی برای حمل و نقل درب منزل به دست شهروندان خواهد رسید.

 صفایی اشاره‌ای هم به موجودی کالاهای استان برای اجرای طرح سامانه توزیع اینترنتی کالا داشت و گفت: برای توزیع مرغ منجمد کیلویی، تخم مرغ، برنج و روغن با قیمت مصوب آمادگی داریم و هیچ کمبودی در این خصوص نداریم.

این مسئول سپس با اشاره به مزایای فعال شدن سامانه توزیع اینترنتی کالا، گفت: با فعال شدن این سامانه کالاهای مورد نیاز شهروندان درب منزل به دست آنها خواهد رسید و دیگر برای توزیع کالاهای اساسی مثل مرغ صف های طولانی تشکیل نمی شود.

 وی حذف واسطه ها و دلال ها را یکی دیگر از مزایای عرضه اینترنتی کالا عنوان کرد و افزود: این فرآیند می تواند در مدیریت بازار تاثیرگذار باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =