کد خبر: 23363
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
آبرسانی

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از آبرسانی سیار به ۶۳ روستای استان طی یک ماه اخیر خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از صدا و سیمای مرکز همدان؛ حمیدرضا نیکداد با بیان اینکه کاهش نزولات جوی موجب شد تا امسال برخلاف سال‌های گذشته در آبان ماه نیز با انتقال آب به وسیله تانکر‌های آبرسانی مواجه باشیم، گفت: بر همین اساس تنها در آبان ماه ۶۳ روستا به وسیله تانکر آبرسانی شدند که ۳۹ روستا زیر پوشش آبفا بودند و ۲۴ روستا زیر پوشش آبفا نبودند.

وی با اشاره به اینکه ۴ هزار و ۴۵۹ خانوار با جمعیتی معادل ۱۴ هزار و ۲۶۸ نفر زیر پوشش آبرسانی سیار قرار گرفتند تصریح کرد: آبان امسال ۱۰ تانکر به منظور آبرسانی سیار مورد استفاده قرار گرفت.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب همدان گفت: ۵۴۳ سرویس آب با حجم ۶ هزار و ۴۱۴ متر مکعب به منظور آبرسانی به ۶۳ روستا مورد استفاده قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تنها در آبان از ۶۳ روستای استان ۴۱ روستا به طور دائم زیر پوشش آبرسانی سیار قرار گرفتند گفت: پنج روستا در شهرستان همدان، ۶ روستا در ملایر، هشت روستا در تویسرکان، یک روستا در اسدآباد، پنج روستا در کبودراهنگ، هفت روستا در شهرستان بهار، هشت روستا در فامنین و یک روستا در شهرستان رزن زیر پوشش آبرسانی سیار قرار گرفتند.

نیکداد ضمن دعوت مردم به مدیریت مصرف تاکید کرد: با وجود بارش‌های اخیر هنوز هم با کاهش نزولات جوی مواجه هستیم که به همین منظور ضروری است مشترکین ضمن مدیریت مصرف از هرگونه اتلاف منابع آبی موجود خودداری کنند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =