کد خبر: 23343
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷
شرکت گاز استان البرز

سرپرست مدیریت امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در آیین تکریم از سهراب نجار، سرپرست سابق شرکت گاز استان البرز و معارفه آقای سید رضا غفاریان ،سرپرست جدید شرکت گاز استان البرز گفت: از زحمات جناب آقای نجار ،کمال تشکر و قدردانی را دارم، ایشان رزمنده و بسیجی مخلص هم در زمان جنگ و هم در زمان خدمت در سمت سرپرستی شرکت گاز استان البرز بودند.

 به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز ،سید جلال نورموسوی افزود:سلامت نفس، قاطعیت و صداقت ایشان موجب آن شد تا در بین کارکنان شرکت گاز استان البرزوصنعت گاز کشور زبانزد باشند .

در ادامه این آیین سهراب نجار ،از تمامی کارکنان شرکت گاز استان البرز به خاطر خدمت رسانی صادقانه به آحاد مردم شریف استان البرز تشکر کرد و تشریح کرد: آرزو دارم که این شرکت همچون گذشته افتخار آفرین باشد واز همه مدیران گذشته شرکت گاز استان البرز به خاطر تلاش های صادقانه شان،  تشکر و قدردانی می‌کنم.

همچنین در این جلسه سیدرضا غفاریان، به عنوان سرپرست جدید شرکت گاز استان البرز، ضمن آرزوی موفقیت برای آقای نجار در سخنانی اظهار کرد:  باید سعی کنیم محیطی شاد و مفرح ، برای همکاران و خانواده هایشان ایجاد نماییم تا در کار دچار خستگی فکری و روحی نشوند.

وی خاطرشنان کرد: سلامت کاری ، حمایت کاری، شفاف سازی، برنامه‌ریزی، اطلاع رسانی دقیق به مردم باید در راس اهداف شرکت قرار گیرد و کار را آن چنان تعریف نماییم که مردم شریف استان البرز برای دریافت خدمات دچار زحمت نشوند .  در پایان این آیین ، مدیران مربوطه ، با استاندار محترم البرز درمحل استانداری البرز، دیدار و گفتگو کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =