نهاده های دامداران

دادستان بهار با بیان اینکه به هیچ عنوان نباید چرخه تولید در کشور متوقف شود و این خواسته دستگاه قضائی نیز هست، گفت: فرایند توزیع نهاده‌های دامی بسیار غیر شفاف است.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، احسان فرجی با هدف پیگیری‌های مطالبات صاحبان یک گاوداری هزار رأسی در روستای لتگاه حضور یافت و در این بازدید عنوا ن کرد: صاحب این واحد تولیدی از وعده‌های عملی نشده مسئولان متولی درباره سامانه بازارگاه بارها گلایه‌ها و شکایت بسیار کرد، هم این تولیدی و هم واحدهای تولیدی مشابه می‌گویند که برای دریافت نهاده‌های دامی در سامانه بازارگاه ثبت نام می‌کنند اما نه به موقع و حتی با تأخیری بیش از یک ماهه، آن نهاده‌ها به دستشان می‌رسد.

وی ادامه داد: در عمل تولیدکنندگان خود را با چالش نبود نهاده‌ها تنها می‌یابند و دست به دامان بازار آزاد می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهار با تأکید بر اینکه به هیچ عنوان نباید چرخه تولید در کشور متوقف شود و این خواسته دستگاه قضائی نیز است، افزود: فرایند توزیع نهاده‌های دامی بسیار غیر شفاف است و باید نظارت‌ها و بررسی‌ها بیشتر شود.

فرجی عنوان کرد: باید کنترل‌های شفاف‌تری بر عملکرد بازارگاه و دستگاه‌های مرتبط انجام شود تا آن خلاء که سبب این اوضاع نابسامان عدم دسترسی تولیدکنندگان به نهاده‌های دامی شده، شناسایی و با متخلفان این حوزه برخورد شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =