کد خبر: 22907
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
وزیر کشور

وزیر کشور با اشاره به مسئله آب در هشت استان، گفت: اولویت آب شرب است که با مدیریت صحیح این مسئله حل خواهد شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، احمد وحیدی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری، با اشاره به رشادت‌های تیپ قمر بنی‌هاشم (ع) این استان، اظهار کرد: شجاعت، دلیری و غیرت رزمندگان چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس مثال زدنی است.

وی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری یک تکیه‌گاه مهم است و همیشه نظام و انقلاب اسلامی را حمایت کرده‌، گفت: مردم محوری ما بر پایه حکم امام خمینی (ره) که در خصوص بسیج دادند به شکل عملی به وجود آمد.

وی بسیج را امتداد حرکت خونین شهدا و اسلام ناب محمدی دانست و ادامه داد: مسئولان کمر همت را برای خدمت به مردم ببندند.

وحیدی دین مداری و ولایتمداری مردم چهارمحال و بختیاری را بزرگترین ظرفیت این استان عنوان کرد و افزود: مردم دست به دست هم می‌توانند مشکلات را حل کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم این استان گره‌های بزرگ را با همدلی و همراهی باز کردند و می‌توانند مشکلات امروز همچون بیکاری را حل کنند، گفت: در حوزه اقتصاد باید الگوی حضور همه جانبه آحاد مردم در فعالیت اقتصادی را بیابیم.

وی به ظرفیت‌های نیروی انسانی در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: خلاقیت‌ها باید دنبال شود و الگوی موفق را باید ادامه داد و رها نکرد.

وحیدی با اشاره به مسئله گردشگری چهارمحال و بختیاری، گفت: زیر ساخت‌های لازم باید در استان با جدید و برنامه باید ایجاد شود.

وی هنر دولت را به میدان آوردن مردم دانست و ادامه داد: خلاقیت و ایده در بین مردم فراوان است و می‌توان از آنها برای رفع مشکلات موجود جامعه استفاده کرد.

وزیر کشور با بیان اینکه در سیاست اقتصاد مقاومتی نکات مهمی آمده است، اظهار کرد: مسئولان باید به میدان بیایند و برای حل مسائل تلاش کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه آب به مشکل بزرگ تبدیل شده است، تصریح کرد: با رعایت عدالت نیازهای اساسی مردم باید تأمین شود. حل مشکلات جامعه زمان بر است و با استوار بودن می‌توان مسیر را هموار کرد.

وحیدی با اشاره به اینکه چالش آب باید در کمال آرامش و تدبیر باید توسط مسئولان استانی و کشور حل شود، اولویت را آب شرب دانست و گفت: مسئله آب هم با مدیریت صحیح حل خواهد شد.

وی واکسیناسیون گسترده در کشور را یکی از فعالیت‌های مهم دولت عنوان کرد و افزود: تنظیم بازار در دستور کار دولت قرار دارد و در برخی حوزه‌ها موفقیت‌های خوبی حاصل شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =