سند

۹۲ درصد اماکن روستایی استان همدان از مزایای سند مالکیت برخوردار هستند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان با بیان اینکه تنها 8 درصد اماکن روستایی استان سند مالکیت ندارند، گفت: که این اماکن شامل روستا‌هایی است که اوقافی بوده و یا مالکان این اماکن در روستا‌ها حضور ندارند و در شهر‌ها و یا استان‌های دیگر و یا حتی در خارج از کشور به سر می‌برند.

حسن ظفری با اشاره طرح اقدام ملی، افزود: طرح‌هایی با عنوان طرح‌های بنیاد ساخت و گروه ساخت برای شهرستان‌های همدان، نهاوند، تویسرکان، اسد آباد، کبودر اهنگ و رزن تعریف شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان تصریح کرد: ساخت ۱۲۰۰ واحد از طرح‌های در قالب بنیاد ساخت آغاز شده که ۸۱۰ واحد آن به شهرستان همدان اختصاص دارد.
ظفری گفت:  ۳۱۹ واحد در نهاوند همچنین طرح‌های گروه ساخت در قالب ۷۱۰ واحد است که برای شهرستان‌های تویسرکان، اسد آباد، رزن و کبودر اهنگ در نظر گرفته شده و چون این طرح هامتقاضی محور هستند و رابطه مستقیمی بین آورده به موقع مردم و مدت زمان اجرای طرح وجود دارد امیدواریم بتوانیم برابر برنامه ریزی انجام شده نسبت به عملیاتی کردن این طرح‌ها اقدام کنیم.
وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه زمان بندی طرح‌های مد نظر به میزان تسهیلات بانکی و واریز آورده متقاضیان بستگی دارد، تاکید کرد: سرعت اجرای طرح‌ها در سطح ملی و استان همدان چشمگیر بوده و دراین باره استان همدان در طرح ‌های بنیاد ساخت بعنوان استان پیشرو در کشور معرفی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =