کد خبر: 22779
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
اراضی

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: با اجرای ۶۹ عملیات از ۲۹ هزار مترمربع از اراضی ملی و استانی رفع تصرف شده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، عبدالله بهادری در خصوص رفع تصرف اراضی ملی و دولتی استان اظهار کرد: از ابتدای سال، ۶۹  عملیات رفع تصرف اراضی در نزدیک به ۲۹ هزار مترمربع به ارزش بیش از ۴۸ میلیارد تومان صورت گرفته است و با همکاری و همراهی دستگاه قضا و نیروی انتظامی استان از دست اشخاص فرصت طلب و سودجو خارج شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام افزود:۳۹۰۰ متر مربع از این میزان رفع تصرف مربوط به۱۰ عملیات رفع تصرف در آبان ماه سال است که ارزش مادی آن نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان است.

بهادری گفت: به طور حتم و با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست درازی به اراضی ملی و بیت المال را دارند برخورد قانونی خواهیم کرد و برای تحقق این امر مهم از کلیه توان اجرایی و قانونی خود استفاده می‌کنیم.

وی یادآوری کرد: اشخاصی که قصد خرید ملک در هر نقطه از شهرهای استان را دارند ابتدا استعلام لازم از ادارات راه و شهرسازی استان و شهرستان‌های مختلف به عمل آوردند تا  در دام اشخاص زمین خوار و سودجو گرفتار نشوند چرا که هرگونه خرید، فروش، انعقاد قرارداد و تغییر شکل زمین‌های ملی و دولتی جرم محسوب شده و پیگرد قضایی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =