کد خبر: 22774
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران

مشاور مدیرعامل و رئیس مرکز ارتباطات ،امور مجلس و استانها درسازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از آغاز طرح توزیع دیجیتالی مرغ و تخم مرغ در اصفهان بواسطه سامانه بازارگام خبرداد.

به گزارش روستانیوز به نقل از پات؛ دکتر جاوید عرب شاهی در نشست خبری که به همین منظور و با حضور مهندس حاج عابدی مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان، تعدادی از نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی و اصحاب رسانه در سالن جلسات سازمان تعاون روستایی اصفهان در روز شنبه مورخ ۲۹/۸/۱۴۰۰ برگزار شد اجرای طرح توزیع اینترنتی مرغ و تخم‌مرغ در راستای اهداف و رسالت های مهم سازمان مرکزی تعاون روستایی را ضروری و مهم قلمداد نمود.
وی گفت: این طرح در راستای اجرای طرح ارتقای معیشت و جلوگیری از تشکیل صفوف طولانی جهت تهیه اقلامی چون مرغ و تخم مرغ برنامه ریزی شده و مزیت این سامانه نسبت به سامانه مشابه مانند رهتاب این است که بعد از ثبت سفارش تا سقف ۵۰ کیلو مرغ و ۱۰ شانه تخم مرغ (در کمتر از ۲۴ ساعت) و بدون هزینه‌ی ارسال تا درب منزل شهروندان ارسال خواهد شد.
گفتنی است: مهندس حاج عابدی مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان ضمن تبریک هفته بسیج ، به نقش اصلی رسانه ها در موفقیت این طرح و همچنین نقش نظارتی سازمان تعاون روستایی در موفقیت این طرح اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =