کد خبر: 22749
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
نماینده مردم ایلام

نماینده مردم ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس گفت: همچون ماههای اخیر در تلاش هستم که مشکلات زیرساختی و عمرانی روستاییان را پیگیری تا آنها مرتفع شوند. سارا فلاحی

به گزارش روستانیوز به نقل از خانه ملت، سارا فلاحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا برای حل مشکلات روستائیان جلسه ای را با حضور فرماندار، معاونین، بخشداران و دهیاران چرداول برگزار داشتم تا مسائل و موضوعات را استماع و برای حل آنها پیگیر شوم.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس افزود: دهیاران روستاهای چرداول عمده مشکلاتشان زیرساخت و بیس آسفالت، کانال سنگی و موارد عمرانی دیگر بود که  در این خصوص  تلاش می کنیم از وزارت نفت و بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان اعتباراتی برای روستاهای حوزه شمالی دریافت کنیم و در این راستا مکاتبات لازم نیز صورت گرفته است.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: مشکلات استخدام دهیاران، حقوق و مزایای آنها و شرایط نامناسب بیمه‌ای از دیگر مواردی بود که دهیاران اعلام کردند که در این رابطه نیز پیگیری ها لازم انجام می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =