علیرضا جزء قاسمی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح آبرسانی به روستای شرور از توابع شهرستان خدابنده با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد ریال انجام شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، اظهار کرد: این طرح شامل لوله گذاری، احداث مخزن، تعویض شبکه، استاندارد سازی انشعابات و نوسازی زیرساخت های آبرسانی در این روستا است.

جزء قاسمی، افزود: در راستای جلوگیری از هدر رفت آب، 8 کیلومتر شبکه توزیع آب آشامیدنی این روستا با اعتبار 20 میلیارد ریال، اصلاح و نوسازی شده و 207 رشته انشعاب نیز با اعتبار 5 میلیارد ریال استاندارد سازی و تعویض شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در روستای شرور به دلیل فقدان مخزن ذخیره سازی، آب به صورت پمپاژ مستقیم به شبکه وارد می شد که احداث مخزن جدید در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: این مخزن با حجم ذخیره سازی 200 متر مکعب و با اعتباری معادل 8 میلیارد ریال در روستای شرور احداث و همزمان با شبکه جدید توزیع آب، وارد مدار بهره برداری شد.

جزء قاسمی تصریح کرد: با اجرای این عملیات از پمپاژ مستقیم به شبکه جلوگیری بعمل آمده و آب بصورت ثقلی در شبکه جاری شد که این امر باعث کاهش چشمگیر تعداد حوادث و اتفاقات شبکه می شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، توسعه خدمات آبرسانی در بخش روستایی مورد توجه بیشتری قرار گرفته و با اولویت ارتقاء شاخص های آبرسانی در روستاهای استان زنجان، شاهد توفیقات چشمگیری در این زمینه بوده ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =