سیدامیرحسین مدنی

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس‌جمهور گفت: تکمیل پروژه سد بلوبین در استان زنجان تا پایان سال آینده به انجام می‌رسد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، امیرحسین مدنی عصر امروز (۲۷ آبان‌ماه) در جلسه شورای اداری شهرستان ایجرود، اظهار کرد: بنا بر موقعیت‌های به وجود آمده، مشکلات متعددی در جامعه وجود دارد که نیازمند تلاش برای اصلاح آن است، به همین خاطر هدف از سفر به شهرستان‌ها، اجرای مصوبات است.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه سد بلوبین در استان زنجان تا پایان سال آینده به انجام می‌رسد، افزود: تعیین آب برای خط صنعت، تکمیل پروژه‌های مرکز بهداشت در سه روستای شهرستان ایجرود و تکمیل پروژه سالن آمفی‌تئاتر، از جمله مصوبات سفر به این شهرستان است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اشتغال در چند وجه در مجموعه‌های موجود شهرستان فعال بوده که می‌توانند با توان بیشتری با حل مشکلات  به راه خود ادامه دهند.

نماینده مردم ماه‌نشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این جلسه، در رابطه با پروژه سد بلوبین، اظهار کرد: پروژه سد بلوبین ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تامین اعتبار، سال آینده این نقطه سد به آبگیری می‌رسد و با بهره‌گیری از تسهیلات می‌توان آب شرب روستاهای ایجرود را برای تکمیل پروژه سد تامین کرد.

سید مرتضی خاتمی با بیان اینکه به کارگیری نیروهای بومی در منطقه لازم و ضروری بوده که امیدواریم با اهتمام مسئولان، این مهم به انجام برسد، افزود: برای توسعه و تعریض جاده با پیگیری‌های اتفاق افتاده، جاده زنجان به بیجار امروز به این مرحله رسیده که شاهد افتتاح ۳۶ کیلومتر از این پروژه بودیم.

وی با بیان اینکه با شکل‌گیری راه‌های مواصلاتی، بسیاری از خدمات شکل می‌گیرد، به همین خاطر توسعه راه‌ها باید در دستور کار قرار گیرد، خاطرنشان کرد: تاکنون صد میلیون دُز واکسن کرونا تزریق شده که برکات آن در جامعه قابل لمس است.

امام جمعه زرین‌آباد نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک تحول تاریخی بود که مسیر تاریخ را عوض کرد، ادامه داد: ثبات و امنیت امروز ایران از جمله آثار و برکات انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام محمدباقر مقدمی با تاکید بر اینکه مسئولان وظیفه خود را در قبال مردم بیش از پیش انجام دهند، افزود: مردم ولی‌نعمت مسئولان هستند و باید در راستای رفع مشکلات مردم گام‌های اساسی برداشته شود.

وی با بیان اینکه دشمنان هنگامی که از راه‌های مختلف موفق به شکست ایران اسلامی نشدند، بر روی نقطه قوت نظام که پشتوانه مردمی بوده متمرکز شدند که خود را در عرصه‌های مختلف نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد: اتحاد و همدلی مردم و مسئولان، هیمنه دشمنان را در هم می‌شکند و بصیرت و آگاهی، پاسخ دندان‌شکنی به توطئه و یاوه‌گویی دشمنان این نظام است.

گفتنی است در سفر یک روزه معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس‌جمهور به شهرستان ایجرود، از شرکت روی خاورمیانه و پتروشیمی زنجان بازدید به عمل آمد.

تکمیل پروژه سد بلوبین تا پایان سال آینده

تکمیل پروژه سد بلوبین تا پایان سال آینده

تکمیل پروژه سد بلوبین تا پایان سال آینده

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =