کد خبر: 22617
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸
هادی روستایی

نماینده حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی میانگین اجرا طرح هادی در روستاهای این استان را ۴۵ درصد عنوان کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، بهزاد علیزاده روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از پروژه های طرح های روستاهای وحدت و پتک دیناروند شهرستان دهلران اظهار داشت: یکی از مطالبات اساسی مردم و بصورت ویژه در مناطق روستایی اجرای طرح های هادی است.

وی با اشاره به اینکه میانگین اجرای طرح هادی در استان ۴۵ درصد است افزود: تلاش می شود در حوزه انتخابیه این میانگین را ارتقا دهیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص اعتباراتی از محل درآمدهای نفتی در این خصوص یادآور شد: اقداماتی در چندماه گذشته انجام شده و بدنبال این اقدامات شاهد بهره برداری آسفالت در روستای وحدت در بخش مرکزی و پتک دیناروند در بخش موسیان هستیم.

علیزاده تاکید کرد: در این ۲ روستا ۹ هزار مترمربع آسفالت انجام شده است.

نماینده شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی افزود: برای شن و ریزی ، بیس و آسفالت این روستاها بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ابراز امیدواری کرد در آینده شاهد این باشیم تعداد بیشتری از روستاهای حوزه انتخابیه طرح های هادی را اجرا و رضایت مندی نسبی مردم روستاها فراهم شود.

علیزاده همچنین با اشاره به روند احداث سالن ورزشی روستای وحدت گفت: امسال از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان ۲۰ میلیارد ریال برای آن لحاظ شده و امیدواریم از محل سفر رئیس جمهور به طرح های ورزشی نیز به آن کمک شود.

نماینده حوزه جنوب استان ایلام از احداث پل روستایی بین روستاهای گلسیری و تم آب در بخش مرکزی خبر داد و گفت: بزودی عملیات خاکی آن نیز تکمیل می شود.

وی گفت: برای احداث این پل نیز اعتباری بیش از ۱۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی الحاق غرب روستای حاضرمیل را از دیگر مطالبات مردم این روستا در بخش مرکزی برشمرد و افزود: این اقدام توسط بنیاد مسکن انجام شده و مردم این روستا و بویژه جوانان می توانند در آینده برای زمین و احداث واحد مسکونی اقدام و از این فرصت بهره مند شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =