کد خبر: 22535
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲
واکسن

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از واکسیناسیون ۸۵ درصد مردم روستاهای این شهرستان در دز اول و بیش از ۵۵ درصد در دز دوم خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز همدان ؛ الهام عظیمی با اشاره به جان باختن سه بیمار مبتلا به کرونا در هفته گذشته در شهرستان اسدآباد، گفت: متاسفانه این افراد واکسن را دریافت نکرده بودند.

وی افزود: هفته گذشته یک‌هزار و ۹۴۹ تست رپید و ۳۸۴ تست پی سی آر انجام شد که درصد ابتلای مراجعین به ترتیب ۱۷ و ۴۸ درصد بود.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به اینکه ۷۹ درصد از مردم شهرستان اسدآباد واکسن دز اول را دریافت کرده اند، گفت: ۵۸ درصد مردم نیز دز دوم را دریافت کرده‌اند و تعداد کل تزریق تاکنون به  ۱۲۵ هزار و ۶۹۲ دز رسیده است.

عظیمی با اشاره به تزریق خانه به خانه واکسن در این شهرستان، افزود: تاکنون میانگین درصد دریافت دز اول واکسن در روستا‌های شهرستان اسدآباد بیش از ۸۵ درصد و در دز دوم بیش از ۵۵ درصد بوده است.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خواستار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم و دریافت واکسن کرونا از سوی آن دسته از افرادی شد که تاکنون در این زمینه اقدامی نکرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =