کد خبر: 22434
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
فرماندار تنگستان

فرماندار شهرستان تنگستان گفت: مسائل اجتماعی و فرهنگی در روستاهای تنگستان نیازمند نگاه ویژه است.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح دوشنبه در نشست با شورای اسلامی و دهیار روستای بنه‌گز اظهار داشت: کشور در شرایط خاصی است و باید با اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی مناسب به سمت اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها برویم.

وی اضافه کرد: روستای بنه‌گز یک برند روستایی در سطح استان است و ما هم وظیفه داریم به عنوان دولت در شهرستان تنگستان، بنا به نرم جمعیت، ظرفیت‌ها و شاخص‌های روستا، پشتیبانی و حمایت کنیم.

فرماندار شهرستان تنگستان بیان کرد: کسانی که وارد شوراهای اسلامی می‌شوند، به گونه‌ای ایثار می‌کنند و بعد از رأی اعتماد مردم، هم به صورت مالی و هم معنوی، با کمترین امکانات بیشترین خدمات را به مردم ارائه می‌دهند.

وی اضافه کرد: برخی از نیازهای اساسی و زیرساختی در روستاها و شهرها که ضرورت دارند را نمی‌شود چشم‌پوشی کرد اما برخی از خواسته‌های غیرضروری را باید موکول به آینده کرد.

لطفی خطاب به اعضای شورای بنه‌گز ضمن اشاره به اینکه کارهای عمرانی روستا را بر اساس اولویت مدون و برنامه‌ریزی کنید، متذکر شد: به مسائل اجتماعی روستا توجه ویژه‌ای کنید و تلاش کنید آن فضای روستایی و اصالت دینی و خانوادگی روستا، تحت الشعاع مسائل جدید قرار نگیرد.

وی تصریح کرد: با یک سری آورده‌های ناچیز هم می‌شود در خصوص مسائل اجتماعی، ازدواج جوانان روستا و آسیب‌هایی مثل طلاق کار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =