کد خبر: 22212
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
قامت

رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان قزوین گفت: پنجمین دوره طرح ملی سنجش ساختار قامت زنان و دختران در روستاهای شهرستان آوج اجرا شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، مجید ابوالحسنی افزود: با توجه به وضعیت کرونایی هرشهرستان استان برای اعزام تیم های سنجش ساختار قامت زنان و دختران روستایی اقدام می کنیم.

وی اضافه کرد:در این دوره بیشتر بر مناطق محروم و روستاهای کوچک و کم برخوردار استان متمرکز شده ایم چون در دوره های قبلی این طرح، روستاهای بزرگ مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

ابوالحسنی خاطر نشان کرد:تا به امروز ۱۴۵ روستا با ۳۱۵ هزار نفر در طرح سنجش ساختار قامت زنان و دختران روستایی شرکت کرده اند و یک تیم ۱۱ نفره برای بررسی مشکلات ساختاری و قامتی زنان روستایی مشارکت داشته اند.

رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان قزوین گفت:  نتایج این طرح در پایان به استانداری قزوین و وزارت ورزش ارسال می شود و کارشناسان طرح، حرکات اصلاحی را به روستاییان آموزش می دهند.

وی گفت:اگر مشکلات ساختار قامتی روستاییان حاد یا وخیم باشد آنها را به مراکز درمانی معرفی می کنیم که می توانند از طریق بیمه ورزشی خدمات مورد نظر را دریافت کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =