کد خبر: 22135
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
واکسن

فرماندار قرچک از اجرای طرح لکه‌گیری واکسیناسیون کرونا در روستاها خبر داد و گفت: واکسیناسیون یک مسئولیت اجتماعی بوده و همه مردم به عنوان حامیان سلامت باید بدانند با واکسن‌گریزی جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، بهمن خطیبی ظهر دوشنبه ۱۷ آبان ماه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در قرچک طی سخنانی بیان کرد: ما موظفیم شرایط را برای تسهیل واکسیناسیون ایجاد کنیم ، بنابراین لکه‌گیری واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در روستاهایی که عمل تزریق واکسن به جامعه هدف آن بطور کامل انجام نشده، با تشکیل تیمی متشکل از شبکه بهداشت، سپاه، شهرداری، بخشداری مرکزی و سایر ادارات انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: واکسیناسیون جمعی، تنها راهی است که می‌تواند پاندمی کرونا را کنترل کرده و جلوی مرگ‌ومیر انسان‌ها را بگیرد.

فرماندار قرچک افزود: تقاضا داریم مردم اطلاعات خود را از منابع موثق بگیرند، عده‌ای با ارائه اطلاعات غلط و بی‌اساس مردم را گمراه می کنند.

خطیبی عنوان کرد: ادارات فرهنگی با تهیه محتوای مناسب، لزوم اجرای دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا را برای همشهریان تبیین کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: با توجه به بازگشایی تدریجی مراکز آموزشی، شورای بهداشت در تمامی مدارس راه‌اندازی می‌شود تا بر موارد مهمی از قبیل رعایت فاصله‌گذاری، گندزدایی محیط آموزشی، تهویه مناسب و استفاده از ماسک نظارت شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرجک اظهار کرد: با برنامه‌ریزی مناسب،  کمک‌های مؤمنامه ادارات حمایتی نظیر کمیته امداد، بهزیستی و هلال احمر به اقشار آسیب دیده از کرونا استمرار یابد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =