مدنی

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری گفت: مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم ، رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار کشور است که رسیدن به این هدف با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، سیدامیرحسین مدنی روز پنجشنبه در پایان دیدار مردمی و بازدید از منطقه محروم پل ابریشم بخش مرکزی میامی افزود: مهمترین مشکل مردم این منطقه بهرمند نبودن از گاز طبیعی و راه روستایی است که اجرای این طرح ها در مصوبات سفر امروز هیات دولت به استان سمنان پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه مردم این منطقه با وجود خشکسالی با مشکلات تامین علوفه برای دام‌ها مواجه هستند، اظهارداشت: در راستای تامین نهاده های دامی که مهمترین دغدغه دامداران پل ابریشم است برنامه ریزی خواهد شد.

مدنی ادامه داد: بسیاری از روستاهای این منطقه می توانند با دریافت تسهیلات و رفع موانع موجود با راه‌اندازی کارگاه های زود بازده به مراکز کارآفرینی تبدیل شوند.

وی با اشاره به مشکلات شهرستان بویژه بخش کالپوش تصریح کرد: در بازدید شب گذشته درباره مشکلات رانش زمین در روستای حسین آباد  برنامه ریزی شد.

وی ابراز امیدواری کرد با پیگیری مصوبات سفر از محرومیت مردم این منطقه کاسته شود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول ریاست جمهوری افزود: عمده ترین مشکل بخش کالپوش و روستای حسین آباد، رانش زمین و نیز تامین زمین های جدید برای ساخت و ساز است که باید اعتبار لازم برای تکمیل واحدهای شهرک جدید تخصیص یابد.

برخوردار نبودن ۱۱ روستای بخش مرکزی از گاز طبیعی

مدنی با اشاره به اینکه در بخش مرکزی عدم برخورداری از گاز طبیعی دغدغه مردم محسوب می‌شود، افزود: ۱۱ روستا در بخش مرکزی به خاطر دوری از لوله اصلی از گاز طبیعی برخوردار نیستند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس جمهوری ادامه داد: برای بهسازی و مرمت جاده تهران - مشهد هم که بخشی از آن در این شهرستان قرار دارد اعتبارات خوبی در سفر مصوب می شود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس‌جمهوری، شب گذشته در راستای سفر استانی دولت به شهرستان میامی سفر کرد .

شهرستان میامی با دو بخش مرکزی و کالپوش و حدود ۴۰ هزار تن جمعیت در شرق سمنان قرار دارد .

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری و هیات همراه امروز پنجشنبه از فرودگاه سمنان وارد استان شد.

اعضای کابینه دولت سیزدهم به نمایندگی از آیت الله رئیسی امروز به نقاط مختلف هشت شهرستان استان سمنان سفر کرده اند تا ضمن بازدید از واحدها و طرح های مختلف، از نزدیک با مسایل شهرستانها آشنا شوند و به مشکلات مردم در موضوعات مختلف رسیدگی کنند.

شهرستان میامی در شرق استان سمنان میزبان سید امیر حسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس‌جمهوری، شهرستان های گرمسار و آرادان میزبان امین حسین رحیمی وزیر دادگستری، شهرستان دامغان میزبان بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شهرستان‌های گرمسار، سرخه و مهدیشهر میزبان سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی هستند.

سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به نمایندگی از رییس جمهوری به شهرستان شاهرود سفر کرده است و رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی  از شب گذشته از چند طرح عمرانی در شهرستان سمنان بازدید کرده است و چند بازدید دیگر در برنامه دارد. سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز اکنون از چند طرح تاریخی و سرمایه گذاری گردشگری در شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر بازدید می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =